28 March 2009

ViVa

Alhamdulillah my presentation for Viva dah selesai semalam. Eventhough kene hentam tuk economic analysis,fundamental n risk n return,but overall aku rasa okie. Kesal pun benda dah lepas kan? We all dah wat yang terbaik. Ada yang keluar nak celebrate habisnya Viva dan ada yang kata dah grad. Hahaha.. Macam2 kan? Tapi bagi aku perjuangan masih belum selesai lagi. Belum lagi. Masih lagi ada subjek2 yang perlukan perhatian aku. Buat company analysis ni macam2 aku belajar dan dapat. Bukan sahaja ilmu yang aku dapat tapi dapat kenal kawan2 aku dengan lebih dekat. Cara mereka bekerja dan perkara yang mereka suka atau tak. Ataupun perkara2 yang kita tak sangka pun dia boleh buat macam tu. Hehehe.. Semua ni akan jadi kenangan bagi aku. Bak kata hazirah, 'Semua ini akan jadi akan kenagan terindah'. Lepas ini aku mesti rindu dengan korang semua. Huhuhu.. Dah tak ada lagi, bawa beg banyak2 sampai orang kata "nak balik rumah ke?', pergi blok atau LT atau kabin NR nak buat kerja. Duduk buat kerja sambil dengar lagu hindustan kadang2. Hahaha.. Nak hilangkan stress katakan. Balik apabila Pak Cik UK datang dan tanya bila nak balik. Memang pun patut dah balik sebab jam dah pun pukul satu kadang2, pukul 12 lebih dan macam2 waktu lah. Di sini, aku ingin mohon maaf sekiranya sepanjang kita bekerjasama ada yang aku dah buat salah atau tersakitkan hati korang secara direct or indirect. Kepada semua kawan2,aku doakan kita semua akan grad on time. GOOD LUCK FOR FINAL!! CHAIYOK!!

Inilah my team mates. Gambar ini diambil selepas present. Hehe. Dari depan of course me,hazirah,shamin,junaidah and belakang sekali naim. Terbaiklah korang!! Lepas ini kita berjuang siapkan report final Viva and report BD ea.

Jangan dilupakan daku bila kita berjauhan nanti. ='(


6 comments:

Anonymous said...

Jangan dilupakan daku bila kita berjauhan nanti....
haha..

hafizahabdulrahim said...

hahah..of course i will forget =p

Anonymous said...

we'll see...

hafizahabdulrahim said...

see?hahaha...it suppose to be like this kan,'of course i will NOT forget'. =)

Anonymous said...

that sounds better...

hafizahabdulrahim said...

(Winking)and Smile..

Post a Comment