30 March 2009

~RINDU~


Kepada kawan2ku yang sudah lama tidak aku bersama2 sekalian, sesungguhnya rindunya daku terhadap kalian. Sesungguhnya masa itu terlalu cemburu dengan kita kan? Walaupun sekarang diriku tidak sibuk lagi dengan Viva tetapi ada lagi perkara yang masih belum selesai serta kerja2 yang perlukan perhatian aku sebelum kita 'study week' nanti. Dan aku pasti kalian juga sedang sibuk dan sedang berjuang untuk semester akhir kita ini. Walaubagaimanapun,akan ada satu hari untuk kita. InsyaAllah,sesungguhnya aku mengharapkan Allah makbulkan doa ini.


Kawanku,

Ingatlah ini selalu,walau diriku ini jauh ingatan terhadap kalian tak pernah luput. Itu aku pasti.

Gambar ini telah di edit oleh ana. Dari depan kiri: Ana,Mirae,Ohya, Cik Ton, Chan. Dari belakang kiri: Piqa dan aku. Kenapa kami semua pakai baju warna putih macam budak sekolah? Huhu.. Gambar ini diambil semasa kami Part 4. Masa tu ada BTN, dan masa tu juga ibu jari kaki aku sedang mengalami kesakitan. Hahaha.. Bak kata korang,'overexcited' nak kuar outing nak celebrate habisnya muet. P/s: Kaki dah okie. Thanks to Junaidah sebab bawak aku pergi klinik. Walaupun terkilan time tu tak dapat makan Pizza. Huhuhu..

'Di sini jua memori tercipta,

walau seketika terjalin kasih kita,

mungkin di sini kita kan terpisah,

kenangan bersama tiadaku lupa.'

5 comments:

Anonymous said...

"akan ada satu hari.."
come to my dinner.
it will definitely be ur 'satu hari'.
enjoy ur last sem....

hafizahabdulrahim said...

ur dinner?huhu..of course,im enjoying for my last sem.

SyaZ^aNa said...

huhu.. gmbr ni pon ad gak kt cni.. my 1st edit gne photoscape tau.. ahah..

hafizahabdulrahim said...

ye..dia ni lah yg edit gmbr ni,sy hnya mencurik dari dia..

SyaZ^aNa said...

peace!!!!!!!!!

Post a Comment