16 March 2009

*AIR*

Hmm.. Air? Air? Air? Air tu penting. Betul tak? Pagi ini air di blok Nilam ni tiba2 tak ada air. Dan yang paling menyakitkan hati,mestilah aku dalam toilet. Haih.. Tapi,nasib baiklah sebelum tu sempat lagi basuh baju. Masalah ini bukan baru bagi aku. Dari part 1 lagi aku kena menghadapinya. Sampailah sekarang dah part 6 masalah ini tak selesai. Ingat lagi time tak ada air. Bangun pagi2,mencari air kat semua tingkat,orang ni kata' wing gemilang pun tak ada air'. Wing harapan,wing sinaran. Then,apa lagi.. Kitorang pergi lah mandi kat blok I. Sadis kan? Horror3x.. Tapi itu semua kenangan aku kat Segamat ini. Erm.. Mungkin akan ada entri yang bertajuk "Aku dan Segamat". Best tak? Macam2 nak cakap nanti. Eh salah. Nak tulis. Baiklah,tunggu entri yang seterusnya. Ada sesuatu nak diberitahu. (Winking).

2 comments:

Anonymous said...

tak mandi.. busuk ah!!!

hafizahabdulrahim said...

eh3x..tolonglahnya..

Post a Comment