05 September 2009

PAR Excellence

Kamilah penjaga makanan. Hee..

Sebahagian AJK program ni.

Dalam Dewan Kuliah B. Seat yang selesa macam nak tengok wayang dan makan pop corn.

Masih menanti speaker untuk datang.

*More photos at buku muka (Facebook)*





PAR Excellence
4hb September 2009
di Dewan Kuliah B, Fakulti Pengurusan Perniagaan,
dianjurkan oleh kelas aku iaitu BM222 3E.

Ini sebahagian dari continuous assessment dalam subjek Personal Development. Kelas kami kena handle seminar. Lagi 2 kelas kena buat community activities. Maybe minggu depan ada lawatan ke rumah anak-anak yatim. Teruja!

Tak banyak yang aku boleh ngomel sebab sebagai ajk tak dapatlah nak tengok speaker yang kedua bagi talk sebab aku dah kena keluar jaga makanan. Yang bestnya, kitorang tengah letak-letak makanan atas meja ni and suddenly one man came and asked," Ni makanan nak jual ke? Aku dah lapar ni". And we smiled and said, "Ni makanan untuk seminar,not for sale". Dan, dengan muka yang agak kecewa dia berlalu dari sana. Ahahaha.. Kesian rasanya, dah besar pun macam budak kecil. Kalaulah aku boleh rakam muka dia, and cara dia bertanya kalah adik-adik angkat aku. Haish.. Belum lagi pukul 5 petang rasanya.

Dalam pukul 6.15 macam tu, seminar tu dah selesai. Well, sesuatu yang aku rasa boleh dibanggakan. Well done semua! Lepas ni fikir nak buat report pulak. Huhuhu.. Owh,dengan donation untuk charity lagi. Sesiapa yang sangat big-hearted, kind-hearted and nak dapat pahala lebih?

Buatlah amalan mulia dengan bersedekah kepada saya. =)
Duit itu akan disumbangkan kepada anak-anak yatim nanti. Sekurang-kurangnya dapat berikan mereka sesuatu untuk Aidilfitri nanti. Hulurkan tangan,ringankan beban.





0 comments:

Post a Comment