31 December 2009

Two Oo One Oo

Sedar atau tak, masa berlalu tanpa aku sedar. Rasanya aku ingat lagi celebrate birthday kat Segamat. Okie, masa tu aku simpan lagi dalam memori. Sekarang aku tak payah nak pening-pening nak pack barang semua, beli barang ke, sebab memang tak akan ada dah. Perkara yang lepas tu bagus untuk kita belajar daripada kesilapan dan perkara yang akan datang tu adalah satu kayu ukuran untuk kita lakukan sesuatu sekarang, supaya suatu masa nanti kita akan capai apa yang kita inginkan. Cewahh! ;)

Tahun 2009 aku tinggalkan dengan seribu tambah sejuta kenangan. Nak kata semuanya manis tak juga, adalah yang pahit, tawar tu, but hey this is life. Sebagai hambaNya, kenalah bersedia untuk menghadapi dugaan dan aku harapkan hanya yang terbaik. Afterall, this was the year I graduated from my Diploma. I did! Terima kasih ya Allah. And this is the year I realised I met someone. I never had a chance to say this, but I want you to know that I adore your handwriting. Okie, keep others later, nanti kembang pulak.

Sepatutnya nak buat recap apa yang aku dah buat untuk tahun 2009, tapi malas pulak. Tengoklah, mungkin tahun akan datang ke, come on... a year is a year. Ohh, tak dilupa kepada blog ini. Menjadikan aku sebagai BLOGGER GIRL. Hehheeh..

Two Oo One Oo
If u remove the Oo
U'll get
Two One
and im
21

Happy New Year and Happy Birthday to ME.

0 comments:

Post a Comment