12 June 2009

Akhirnya Aku Grad..

11hb Jun 2009, adalah tarikh di mana aku dengan rasminya sudah tamat pengajian sebagai pelajar Diploma Analisis Pelaburan. Alhamdulillah, syukur Ya Allah. Eventhough, pada mulanya aku terkilan sebab tak dapat DL. Then,nak tak nak kita kena terima ketentuanNya. Allah tahu apa yang terbaik untuk hambaNya. Tulah sape suruh malas2 lagi. Kata dia, 'Setakat tak DL, dugaan tu tak cukup besar lagi kalau nak bandingkan dengan orang lain. Ada lagi yang tak bernasib baik'. Thanks kamu!

Tahniah kawan2 yang berjaya tamatkan dengan AD, dan ada juga yang kawan2 tamat dengan ANC. Korang giler superb! Salute! Tapi, aku dengar ada juga yang terkandas. Tabahkan hati ye! Berusaha dan berusaha dan berusaha. Aku doakan korang yang terbaik. Memang korang akan cakap, sendiri yang menggalas berat, akan tahu bebannya. Tapi, percayalah yang korang boleh buat.

Thanks kepada lecturer2 di UiTM Johor yang telah mengajar dan mendidik aku ni. Dari aku Part 1 sampailah Part 6. Jasa kamu semua akan ku kenang. Tak lupa kepada kawan2. Banyak tolong aku bila tak paham,yelah kadang2 aku ni pending sekejap.

Sekarang aku tunggu result kemasukan degree pula. Berdebarnya. Haish...

14 comments:

SyaZ^aNa said...

pending sekejap je ke? huhu.. xla..
nway, hepy graduation adik... result kemasukkan degree pun dh ditentukan Nya yg terbaik buat kite..

hafizahabdulrahim said...

yup! tapi yg pntg nak kat s.alam. huhuhu..

SyaZ^aNa said...

eh... xsilap ad org ckp yg kamu nk kat melaka.. coz shah alam besar sgt..
huhu..

hafizahabdulrahim said...

siapakah gerangannya? cuba khabar kpd beta.

SyaZ^aNa said...

tidak pasti pula.... ad terdengar.. hahah..

Anonymous said...

gi kat segamat je.. bia padan muke..
shah alam konon.. pppfffftttt!!!

hafizahabdulrahim said...

syazana: ni mesti dr mereka2 yg tatau pape..
tp,tgk dulu mcm mana.. ibu pon hrp kat s.alam. tak leh watpe la..

akid: eeee... biarlah. kat sgmt je,tak berkembang pmikiran.

Anonymous said...

tahniah!!

HEPI GARDUATION!

SyaZ^aNa said...

mmg sng kat shah alam.. hoho.. ana pn berhrp sgt dpt shah alam..

eheemm.. jgn kutuk sgmt.. tmpt ana tu..

hafizahabdulrahim said...

keen: thanks. kamu lagi 2 sem,chaiyok2!

syazana: kan3x? dekat ngan umah. adik tak kutuk segamat lah. segamat sentiasa ada d hati tau. udara pon segar,tak de jerebu2.

SyaZ^aNa said...

btol3x.. 5 minit je dr umah.. wawawa...
sgmt sentisa di hati.. tmpt membesar tu.. ahha..

hafizahabdulrahim said...

heehhee.. sangat setuju!!

maryame karpov said...

happy graduation cik pjot!
dgr gossip dpt kat s.alam eh!
t bley kite dtg melawat awk,
x pun dtg melawat terus mkn nasik minyak kamu sama akido!

ops!did i mention a name?wekekeke
teett!melodi terjah!

hafizahabdulrahim said...

ye cik mak ety..(pnjng pulak ade cik2)
kite dpt kat shah alam,
if u can visit me here.
im so happy tau.

nak mkn nasi mnyak,
lmbat lg sebab...
im waiting mak ety's nasi minyak dulu..
hehehe..

Post a Comment