20 May 2009

5 Tahun 5 Bulan

Yup. Lima tahun lima bulan. Tempoh yang sangat lama kan? Erm,tempoh apa? Tempoh belajar?Tempoh untuk kahwin? Owh,tidak. Bukan. Jangan buat spekulasi dan juga kesimpulan terlalu awal. Then what cik Hafizah? Ini adalah tempoh untuk menunggu saya. Hehehe.. Owh,bukan jugak. Haish.. Sepuluh tahun lagi. Kan?? Dah,stop playing around. Be serious.

Ini adalah tajuk novel yang saya tengah baca. Penulisnya ialah HLOVATE. Ye,begitulah ejaannya. Mula2 tengok novel ni (dipinjam oleh ibu kat jiran depan rumah), langsung di pandang sepi. Konon2 jual mahal. Tapi,semalam pendirian dah berubah. Tak tetap pendirian nih. Cuba membacanya, kemudian telah jatuh hati. Wah,bukan senang ye nak tengok aku jatuh cinta dengan penulis yang tak berapa dikenali. Tahniah3x HLOVATE. Anda telah mencuri hati saya dengan gaya penulisan anda. (Kononnya HLOVATE berada di depan mata).

Terus terang aku suka. Betul. Gaya penulisan dia sangat sempoi,best dan yang paling penting sangat kena dengan jiwa aku serta kepala otak ni. Dia ni student luar negara. Ceh,macam mem 'promote' dia pulak kan? Alah,bukan aku dapat apa2 komisen pun. I just wanna share. Wanna know more about this novelist? You may click here -> HLOVATE. Observe and evaluate by your own. All right?


Itu sahaja. Mahu menghabiskan pembacaan secepat yang boleh. Orang kata,kalau kita dah suka,tak leh buat apa dah. Mungkin frasa "Tak kenal maka tak cinta" sangat sesuai untuk aku sekarang ni. Dont judge a book by its cover la Hafizah. Haa.. Kan dah terkeluar semua bidalan,perumpamaan atau kata2 hikmat. Cepatlah berhenti. Okie2. Pergi dulu.


Cik Hafizah ingin meneruskan pembacaannya.

12 comments:

Anonymous said...

cik hafizah!!
hee

hafizahabdulrahim said...

ye cik asyikin?
time kasih ea sudi menyinggah di blog kite
=)

SyaZ^aNa said...

bkn adik mmg ske mengeluarkan madah2 ke..

hafizahabdulrahim said...

hahaha... mane ade. syhhhh...

SyaZ^aNa said...

owh... xley bgtau org lain eh..? ok2.. huhu..

hafizahabdulrahim said...

biar org lain tau sendiri sudah..hehehe..

SyaZ^aNa said...

baik nek..

hafizahabdulrahim said...

ceh!

SyaZ^aNa said...

yela.. nenek2 je yg ske mengeluarkan madah2 ni..

hafizahabdulrahim said...

elelele.. jgn mara ye cik adik manis.. hahahaha... nah! sy bg awk rama2!

SyaZ^aNa said...

bagi lipas karang!!!

hafizahabdulrahim said...

hahha.. adik tengok siapa jerit2 dulu nanti??

Post a Comment