30 April 2009

~PGN~PART 2

Erm,macam mana nak start letak gambar ni?? Yang mana patut didulukan? Aku pun tak tau. Letak je eh. Minta maaf la ye,cerita ni mungkin dah lama,tapi suka lah nak letak apa pun kan?? Hahahaha... Okie,kita mulakan pengambaraan ini.


Dari kiri ke kanan ye: Raihan, Naim(melompat tu), Fiza(yang berbaju biru tu ehem2 aku lah), Salihah(yang berkebaya coklat), Shamin(berbaju hijau) dan Hazirah(berkebaya hitam). Nasib Arif ada kamera yang best tu. Apakah namanya? SLR? Haa.. Lebih kuranglah. Kalau salah ampunkan patik ea. Kami semua ni pantang nampak kamera. Jadi,macam2 gaya akan dibuat. Who will be The Malaysia Next Top Model?? Tekalah,kalau tekaan anda tepat anda akan dapat hadiah yang special dari mereka. (Jangan terpedaya ini semua adalah ITT je. Hahaha.. Tiba2 selit LAW kat sini.)


Gaya ada macam Charlie's Angel tak? Tapi versi Malaysia dan orang Melayu. Hahaha.. Berangan je kamu ni. Biarlah apa orang nak cakap. Asalkan aku bahagia. (Hidup di alam fantasi sememangnya indah,Fiza). Haish.. Lupa nak introduce kan beberapa muka2 baru. Yang jejaka bermata sepet tu namanya Irhan ye. Haa,yang jejaka tengah2 antara aku dengan Shamin pun sepet jugak kan? Namanya Arif. Konon James Bond la tu. Hehehe.. Erm,gadis yang duduk sopan dan ayu bertudung coklat kuning2 tu namanya Junaidah ye.


Sangat suka gambar ini. Cantik3x. Arif sememangnya ada bakat untuk ambil gambar. (Aku puji ni tau). Muka aku nampak bercahaya2 kan?? Model tiga orang ni pun cun2 kan? Lagi bertambah2 cantik gambar ni. Haish.. (Korang kena admit statement ni. Hahaha..) Btw,jangan ingat dalam gelas tu ada lilin tau. Hanyalah kelopak2 bunga di dalam gelas. Adalah sorang hamba Allah ni terkeliru dengan design tu. Hehehe..(P/S: Jangan marah ye kamu. Nanti muka kedot2).


Kami berempat bergaya dengan trofi dan hadiah2 Naim. Tak dapat anugerah,bergambar macam dapat pun jadilah ye. Tak pe,mungkin satu hari akan ada anugerah untuk kami juga. InsyaAllah. Yang terselit sorang jejaka tu namanya Amirul ye kawan2.


Is it just me or is it getting really hot in here?? Hahaha.. (Macam ayat kat YM pulak). Dengan Chan aka Maa aka Salihah. Tapi,tangan tu macam tangan Ohya. Suka sangat menyelit2 macam tu. Hehehe.. 'Ohya,jangan marah ye. Adik tak kesah pun. Gambar dengan Ohya tak terselitlah pulak. Jangan risau nanti adik akan masukkan gambar Ohya ye. Mata sepet2. Hehehe..'


Bergambar dengan Piqa aka Along. 'Cayang bangat sama kamu!'. Yang lain jangan jelus,adik sayang semua eh. Dia ni nampak je macam garang tapi tu semuanya hanyalah topeng di mukanya. Hatinya baik dan tulus. Kalau dah gelak,tak leh stop. Itulah dia yang aku kenal. Owh,betapa aku akan merindui korang semua. Haish...


Ini pula kawanku yang mempunyai nama ayah yang sama.Kami adik beradik yang tidak sama ayah dan ibu ye. Nama pendeknya Mirae tapi nama panjangnya Raizatul Amirah binti Rahim. Macam mak datin you!! Cantik2x. Semua kawan2 aku semua cantik2 belaka.


Bergambar dengan Ana ataupun Syazana. Hehehe.. Banyak sangat nama panggilannya,tapi tak pe. Orangnya tetap sama. Nasib Ana ada mama yang ada banyak baju. Sharing is caring right? Ana pakai kebaya,cantik. Sebab Ana ni tinggi. Bagi sikit ketinggian tu boleh??? Haish.. (Fiza,bersyukurlah dengan apa yang kau ada)



Bergambar dengan Acik aka Cik Ton. Well, aku suka kebaya tu. Cantik! Sebab, satu dia warna hitam then keduanya aku teringin sebenarnya nak pakai kebaya jugak. Hahaha..(gelak jahat). Tengoklah nanti2 macam mana. Kena jadi kurus. Huhuhu.. 'Acik,u look so gorgeous! Betul,adik tak tipu. Macam tak percaya acik leh pakai baju kebaya. Kan3x???'


Ni gambar dengan Shamin. Even mood tak berapa nak okie time tu,tapi bila dah ambil gambar kena pretend macam tak ada apa2. Kan3X?? Kenapa aku buat gaya macam tu eh?? Mungkin sebab tak dapat makan sangat kot. Huhuhu..


Yeah!!! Ni gambar dengan En.Syamsyul bin Samsudin. Lecturer yang boleh dikatakan lecturer paling best yang pernah aku ada. En.Syam juga adalah MC pada malam itu. Hebat kan? Mana ada lagi lecturer yang sanggup offerkan diri nak jadi MC semata-mata nak tengok majlis berjalan dengan baik. Salute lah En.Syam!!! Btw,baju kami sedondon. Hahahaha..

Itulah sahaja gambar yang aku boleh share bersama2 ye. Kepada yang tidak ada di dalam gambar,minta maaf la sangat2. Baru aku tau betapa susah nak meng edit2 ni. Kalau tak,aku tak tau kan?? Baiklah,pengambaraan tamat di sini. =)

10 comments:

IM GLOBAL MELAKA said...

who will be the malaysia nest top model..?
mesti la akid uzair bin ahmad jaelan
dia la jantan paaallliiiinnggg...
paling ape ea..
plg menawan di abad ni..
xde sape mmpu tndingi die,
kate die, org comel je boleh jd ydp..
apak tu comel ke agaknye,.,,??

hafizahabdulrahim said...

hahahaha...
statement berani mati..
akid kate dia comel?
ish3x..
perasan7x..
akid tak leh jd model la dion..
kan akid???

Anonymous said...

tak cakap pun i comel..
dorang yang keluarkan statement tu..
terima je r.. hahahahaa...
apasal takleh jadi model plak?

IM GLOBAL MELAKA said...

haha..kamu di tag..sile rujuk page sy..

hafizahabdulrahim said...

akid uzair: sebab nak jadi model kena pandai wat mcm2 expression muka,tp u cool je. comfirm reject nya. hahaha.. xpayah lah jd model akid.

dion: ni yang x suka kene tag. haish..

Anonymous said...

apasal tak payah pulak?
takut eh? hahahaha...

hafizahabdulrahim said...

nape i perlu takut? there's nothing to fear because i trust u. =)

SyaZ^aNa said...

eheemm... pembetulan.. kebaya tu ana yg punya eh.. bkn mama.... ana pn nk tggi lg gak..

hafizahabdulrahim said...

hehe..salah eh? sorry. eh,dah cukup tinggi la tu. nape tamak sangat?

SyaZ^aNa said...

ok3x.. cukup ketinggian... nk cket? 0.5cm je bley.. ahah..

Post a Comment