09 June 2011

~ Dan Bila Esok ~

Bila kita tengok satu cerita yang best, lagu2 dalam cerita tu mesti kita nak ambil tahu. Sebab selalunya, cerita yang best akan letak lagu2 best dalam tu. Ada kaitan ke tak dengan diri sendiri, itu belakang punya cerita. Yang penting lagu tu best dan cerita itu best sampai kau boleh menangis lepas tu boleh senyum sorang2. Hahaha.. Dah macam hilang akal pun ada, tapi itulah penangan cerita Nora Elena. Sampai abah dengan ibu layan cerita tu wehh.. Sakit hati betul tengok Yvonne tu. Komen pasal tu lah ni lah. Masing2 emo. Eleh,cakap orang kau pun sama je. Hehehehe..

Tapi lagu Sofaz ni memang aku suka lagi2 part perempuan tu lah. Konon2nya aku yang nyanyi. Kalau dulu dengar lagu ni sebelum or lepas balik class dalam kereta Shamin, aku dah chop awal2 part perempuan tu. Tapi, bila time kena nyanyi terus terkunci mulut. Heheehhe.. Maluuuuu.. Kadang2 tak malu tu nyanyi je lah, sumbang ke pitching lari ke, kawan2 je dengar.

Nak nyanyi kat sini tak boleh, so aku letak lirik pun jadilah. Pandai2lah korang search lagu ni.

"Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatiku
Untuk cinta yang pernah engkau miliki
Untuk selama-lamanya"

Pencarian novel masih lagi giat dijalankan. Kalaulah ada sesiapa2 yang baik hati, tolonglah bagi tahu kat mana boleh beli. Bye.!

0 comments:

Post a Comment