02 August 2010

Breathing slowly~



Dah nak hampir seminggu putih pergi tanpa kerelaan aku, selama tu jugaklah aku macam tak boleh tengok laptop sapa-sapa yang warna dia putih. Sedih sangat. Tapi aku akan cuba pretend macam aku boleh accept kehilangan dia. Hurm... Ibu dengan abah pun perasan muka aku monyok je bila putih tak de. Dorang dah berkorban belikan aku adaptor dengan bateri baru supaya aku boleh guna laptop angah. Bukanlah bererti aku dapat guna laptop angah ni, aku happy. Tak pun. Cuma ia memudahkan bila aku nak buat kerja dan nak online. Nasiblah ada kerja-kerja yang aku ada save kat email. Entahlah, kadang-kadang kita manusia ni susah nak terima perkara yang terjadi. Untuk aku, aku akan cuba untuk melalui semua ini dengan tabah. Sesunguhnya, KAU ujilah aku dengan ujian yang aku boleh tangani Ya ALLAH.


Tak lama lagi bulan Ramadhan. =)

4 comments:

SyaZ^aNa said...

go adik~!
everythg happen 4 a reason~!

hafizahabdulrahim said...

huhu.. tau.. ana pon sama k..!! =)

SyaZ^aNa said...

ye~! arini bdk hitam kluar hospital~! huhu~

hafizahabdulrahim said...

heeee.. bestnya.. =)

Post a Comment